Jump to content

Parlando di guarniture incazzate...!


Carlo Alberto
 Share

Recommended Posts

Parlando di guarniture (spesso con annessi movimenti centrali):

togliendo quella della Look (improponibile per prezzo e ulteriore standard) e quelle delle varie federazioni (vedi UCI), cosa "rimane" di TOP di gamma?

Il perno quadro, totalmente eliminato per utilizzo su strada, è ancora un sistema valido per la pista?

è ancora "in" la sola lunghezza delle pedivelle da 165mm? (mi sembrava di aver letto che in alcuni velodromi la lugnhezza massima ammessa delle pedivelle fosse questa!)

Oppure si adottano altre soluzioni, per esempio alzare ulteriormente il movimento centrale da terra?

Aspetto che quacuno mi illumini!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. .